ציוד משרדי

ציוד משרדי

כל יום קורה דבר חדש, פעם הסתפקנו בכל בית ומשרד בנייר, פנקס ועט, ואילו היום העולם דורש מאיתנו להתקדם וכל משרד אם זה משרד מהבית ואם זה משרד בעסק או בחברה, כולנו נדרשים במוצרים בסיסיים שחנויות של ציוד משרדי מספקות. אז איך כל משרד או נותן שרות יוכל להיות אטרקטיבי ללקוחות שלו ולתת להם את השרות המשרדי הכי טוב ומתקדם?

במאמר הבא נסרוק דרכי חשיבה, טיפים ואת המוצרים הבסיסיים שכל משרד צריך...

עולם מודרני- תקשורת ומשרד באינטרנט

העולם המודרני בו אנו חיים משתנה , מתעצם ומתרחב בכל מימד אפשרי. האדם מתפתח, כמות האוכלוסין עולה, הגלובליזציה יוצרת לנו את האפשרות לתקשר ולנהל מסחר בין ארצות ויבשות. דרכי התקשורת מתפתחות וכיום כל אדם או חברה הרוצים להתקדם ולהיות חלק מהמארג המסחרי נדרשים בגמישות ,למידה יומיומית והתקדמות עם השינויים הטכנולוגיים.

כיום כל עסק, אדם ובית נדרשים לנהל משרד, שיוכל למלא את הצורך בתקשורת האינטרנטית שהפכה לתקשורת הבסיסית בחיינו.

אז כמובן שכל משרד נדרש כיום במיכון משרדי הכולל מחשב, מדפסת, פקס ואינטרנט כמובן.

מדפסות, דיו וטיונרים-  

אם אתה משרד קטן יכול להיות שניתן להסתפק במדפסת בסיסית המדפיסה בהזרקת דיו ולא יקרה מידי, וכך כל תקופה משרדך יצטרך לחדש את מלאי ראשי הדיו שלו למדפסת. אולם אם אתה משרד גדול המדפיס ומוציא עשרות מסמכים ביום, כנראה שתעדיף לרכוש מדפסת לייזר משרדית, עם טונר שתספק את העבודה הן מבחינת מהירות ההדפסה והן מבחינת העלות של הדפסת המסמך.

נייר למדפסת- נייר למדפסת הינו דבר הכרחי בימינו, כל משרד צורך נייר A4 להדפסת מסמכים,צילומים ושליחה וקבלה של פקסים. כדי לא להיתקע ברגע האחרון ולקבל מחיר הוגן וטוב לנייר מומלץ להזמין מראש כל תקופה כמות של נייר משרדי , כך גם תקבלו מחיר טוב וגם המשרד יתפקד באופן יעיל.

אפקטיביות ויעילות בעבודה היומיומית במשרד

כל אדם המנהל משרד אם כשכיר ואם כעצמאי מתמודד ביום יום עם עשרות של מטלות. ניהול משרד נדרש ביכולת לג'נגל בין עבודה עם לקוחות, ספקים, נותני שרות ואם אתה הורה- גם עם הילדים והבייביסיטר, בירוקרטיה, תשלומים , בנקים ומוסדות והרשימה עוד ארוכה.

אז איך מתנהלים בתוך כל זה?

דבר ראשון, מנהל/ת המשרד נדרשים ב יומן משרדי  שיהיה בו מקום, והוא יהיה נוח לכתיבת המטלות, רשימות טלפונים וכדומה. כאן, לא היינו מתפשרים יומן טוב נשאר איתך שנה שלמה ושם כל ה"מח" העומד מאחורי המשרד.

דבר שני, הכרתם כבר את פוסט- איטPOST-IT.. תאמינו או לא זו המצאת המאה בציוד המשרדי וניהול המשרד. בתוך כל הבלגן נולדו המזכיריות. דפים קטנים עם פס הדבקה שניתן לכתוב עליהם ולהדביק בכל מקום, בלוח מודעות, ביומן על מסמך ועוד. עוזר בסדר ובארגון הניהול היומיומי במשרד, לאוהבי הסדר או לבלגניסטים ששואפים לסדר.. מומלץ ביותר בעבודה המשרדית השוטפת!

דבר שלישי, עט טוב! כל בעל משרד או כותב בנשמתו יודע להעריך עט טוב כזה שלא יבגוד בך בימים קשים אם בנוחות האחזקה של העט ואם ברוך הכתיבה , דיוק הכתב וכתיבה לאורך זמן ממושך. קיימים מאות סוגי עטים ועטי יוקרה בניהם יוניבול, פרקר, שטדלר, פאבר קסטל ועוד. אל תתפשרו ! חקרו את עצמכם ודרך עבודתכם במשרד , את נוחיותכם ונוחיות הלקוחות שלכם ותיהנו מעבודת הכתיבה המשרדית שלכם!

דבר רביעי, כסא משרדי או כסא מנהלים, בבקשה מימכם אל תתפשרו על הגב שלכם!  אתם מנהלים משרד אם כפקיד/ה, מזכיר/ה, מנהל/ת או כעצמאי ואתם נדרשים לשבת הרבה שעות ביום מול המחשב. בסוף היום אתם חוזרים הביתה אל המשפחה ופתאום מגלים שאתם עייפים, שהצוואר כואב, שנתפסו לכם הכתפיים... מכירים את ההרגשה?? אל תתפשרו על בריאותכם והשקיעו בכיסא משרדי נוח שישאיר אתכם רעננים ובמיטבכם גם בסוף היום, והכי חשוב כל שעה שעתיים לחלץ עצמות ולהשקיע לפחות 3 פעמים בשבוע בהליכה כיפית בפארק/ רכיבה על אופניים/ פילאטיס/ יוגה/ רכיבה על סוסים כל דבר שעושה לכם טוב ומוציא את הגוף מהמנח של היד על המקלדת המשרדית.

דבר חמישי, להיות מסודר .. אין מה לעשות כיום כל אדם, עסק או חברה הנותנים שרות נדרשים להיות טובים ומומחים בתחומם ובנוסף גם מהירים בנתינת השרות שלהם. לאנשים היום בעולם המודרני והישראלים בפרט תמיד ממהרים ואין להם זמן, אם אתה יעיל, מהיר, מדויק ואדיב, הלקוחות יהיו מרוצים ויחזרו אלייך. כדי להיות מסודר ולמצוא את המסמכים בקלות נדרש מאיתנו להצטייד במוצרים לתיוק ואחסון משרדי, כגון: קלסרים, הרמוניקות, מגירות וכדומה. קלסר איכותי, חוצצים, ניירות פס לבן אילו מוצרים בסיסיים שכל משרד צריך ועוזרים לנו בהתנהלות היומיומית מול לקוחות, ספקים ובירוקרטיה. בנוסף, ניתן להשתמש בפנקסים או מחברות ספיראלה שהן שימושיות מאוד בעבודה השגרתית במשרד.

דבר שישי, לוחות מחיקים או לוח שעם.. בין אם אתם מאנשי המשרד עם הלוח שעם ובין שאתם הפריקים של הלוח המחיק, בכל משרד נדרש לוח בו ניתן לכתוב מודעות, תוכניות ומטרות, יעדים ותזכורות. לוח השעם הוא כיפי במיוחד אם יש לך פוסט-איט והוא קצת לאנשי הפעם יותר, ואילו הלוח המחיק הינו באמת אחת ההמצאות המעולות בתחום המשרד, הלימוד והמוסדות.. ללוח המחיק מספר פונקציות אפשריות- כלוח מודעות,לוח הרצאות, שלטים לכתיבה בנוחיות ובקלות בעזרת טושים ללוחות מחיקה ועוד.                                                            

 אם כן, הציוד המשרדי הפך להיות לחלק חובה בכל מקום. אם בניהול משרד ביתי וכלה במשרדי עורכי דין, משרדי רופאים וחברות פרטיות, עסקים קטנים הצורכים ציוד משרדי, מוסדות וחברות ענק, סטודנטים ותלמידים.

אנחנו ב "דרור ליצירה" מתמחים בשיווק ציוד משרדי לכל אדם, חברה או עסק. החנות שלנו קיימת מזה 15 שנה. עם ההתקדמות הטכנולוגית ועולם האינטרנט אנחנו מחויבים בלמידה והתפתחות יומיומית בעולם הציוד המשרדי, המיכון המשרדי, ריהוט למשרד ציוד למחשב, מוצרי נייר,כלי כתיבה ועוד. בחנות האינטרנטית שלנו וכן בחנות ברמת גן תוכלו למצוא את מגוון המוצרים העכשוויים בתחום הציוד המשרדי וכן תוכלו לפגוש שרות חם אדיב ואישי. מוזמנים ליצור קשר J בברכה " הילה המרכז לאומנות ומכשירי כתיבה".

 

דלג לתוכן מרכזי